Tuesday, September 20, 2011

My New Style!!

20 September 2011, aku potong rambut lagi!!!!!!! hahaha....laz tym aku potong rambut masa b4 Survey Camp bln 6 lepas...ni nek sem baru aku potong g...nta knp tergerak nk potong rambut g..bosan2 tggu lappy sakinah siap...kmi p la manja kan diri kt salon..terfikir nk cuci rambut je..tp laz2 tukar fikiran pla nk potong rambut..sbb xpuas rambut pendek yg lps..kejap je da pnjg..besa la..rambut cepat panjang kn...den dlu masa potong terasa diri ni 'cute' pla berambut pendek..kali ni terasa 'sexy' pla berambut pendek...hahahah...sengal kot aku pagi2 ni...bydway, nk tgk hasilnye x?? meh2 cni tgk pict2 kt bawah ni ye...

1st Style (bulan Jun)




2nd Style (Bulan Sept)




cmnr??? lawa x??? ttba terasa cm bdk skola pla ngn rmbut baru ni...klu aku blk kg cmni..kompom kne pgl 'artis' g..sbb sik tukar2 style rmbut...hahah...lps ni nk simpan rambut panjang den rebonding pla...insyaAllah...=)

1 comment: