Sunday, September 11, 2011

Minggu Haluan Siswa (MHS) Sesi 2011/2012

3 September 2011, sume seketriat & pembantu MHS terpaksa korban raya dan kembali ke UTHM tuk persediaan MHS bg sesi 2011/2012...kecian kami kn??? kne blk awl..dapat raya bpe hari je..sob sob sob...tp xpe...demi adik2 junior yg bakal masuk gak...=)

3-6 September 2011, TOT d adakan tuk pembantu2 MHS..cni la segala modul n tugas2 d selesaikan supaya masa pendaftaran nnt xde la masalah yg timbul..byk tul keje masa ni..sume la bdk2 seketriat aku jmp muka masam mencuka..tension keje la 2..aku pla yg wat huhahuha...mood raya lg la..xpyh tension2...hihihi


Doa Selamat MHS


7- 11 September 2011, Minggu Haluan Siswa bermula..wah....aku teringt pla masa aku mula2 masuk cni..jd bdk junior..skema nk mampus..hahah..skrg aku jd KAKAK FESI / KAKAK SENIOR pla...yg paling tinggi gelaran KAKAK MPP...pppeerrrgghhh...sbnrnye smpi skrg sy masih malu ngn gelaran MPP ni...cm xlayak pla..hihihi...dlu masa MHS tgk je MPP nek pentas..skrg aku pla yg nek pentas...yg paling semangat kompom la lagu 1Malaysia..dgr je melodi lagu 1Malaysia ni masuk...semangat 1Malaysia trus selubungi diri...ngeh2...meh2 kita tgk pict masa MHS...=)

Slot Bersama MPP & NC




Bersama Seketriat MHS








Akhirnya, MHS da berakhir...tanx pada seketriat MHS yg bertungkus lumus tuk adik2 junior..tanx gak pada adik2 junior atas kerjasama yg d berikan sepanjang MHS...moga adik2 sume selamat menjalani hidup sebagai Mahasiswa UTHM lps ni erk..kami kakak2 senior/ kakak2 fesi/ abang2 senior/ abang2 fesi mendoakan yg terbaik tuk adik2..."1 UTHM 1 ASPIRASI 1 MALAYSIA"





No comments:

Post a Comment