Tuesday, April 26, 2011

Hanya Tinggal Kenangan

Hari ini 27 April 2011, bru sahaja abiskn 1st paper iaitu Hubungan Etnik...paper td Alhamdullilah...dgr kn lagu blog sy yg bru..lagu ni by Christina Perri..Jar Of Hearts..xtau knp suka lagu ni..but lagu ni very meaningful for me..meaning stand 4 wat??ha..yg 2 biarla ati n diri ni je yg tau..hihih...tp bukan 2 yg sy nk cte.nta knp tergerak ati tuk membuat sedikit coretan ni...selesai sja Final Exam ni..cukup la setahun aku berada d UTHM...hmm..mcm2 perkara yg berlaku..nta la knp terasa diri ku kosong berada d UTHM...bersendirian & kesorangan..walaupun diri ku d kelilingi teman2 yg sentiasa memberi sokongan...tanx pd yg sanggup sambut diriku d saat aku jatuh...


Teringat masa kaki ni melangkah masuk ke UTHM bersama2 mmbe2 dr Poli KK...kmi sgt happy pd msa 2..ke mna je akan bersama...nmpk sgt keakraban kmi msa 2..smpi kdg2 org pn jelez nmpk kmi...tgk betapa rapatnye kami n saling memberi sokongan walaupun tempat ni begitu asing bg kmi pd mulanye...membiasakn dri dgn pergaulan d cni, pertuturan, mknn & lain2...tp....

Sume 2 hanya tinggal kenangan



Bermacam2 persahabatan kmi d uji...mcm2 perkara yg berlaku..de terasa sn, de yg terasa cni..gado sn, gado cni...persahabatan yg dlunye bagai belangkas dr Poli KK - UTHM (5tahun) n skrg yg de hnya debu, habuk...hubungan x seperti dl...knp ni terjadi??knp kmi d uji?? skrg masing2 membawa haluan sndri...

Disaat aku merasa kesorangan & d pinggirkn..Kelab 1 Malaysia menyambut ku...aku byk menghabiskn masa dgn ahli2 kelab ni..ke mana je bersama mereka..even mereka bukan rakan sekelas ku..tp ku happy sbb mereka sentiasa de utk ku...tp..2 dl...skrg....

Sume 2 hanya tinggal kenangan



Tiada lagi sama2 study..tiada hangout ramai2...tiada lg men bowl n mkn kerang d pantai senggarang spt dl...tiada lg gelak ketawa..ke mana sume 2??knp de je yg menarik everything dr ku?? aku merasa mereka sume semakin jauh dr ku..makin jauh...n semakin jauh...aku cuba tangkap kembali..cuba tuk genggam..tp pe daya ku...pe faktor sume ni??



Mungkin faktor yg makin jelas cni adalah diriku bkn pelajar biasa...aku adalah wakil plajar A.K.A Majlis Perwakilan Pelajar (MPP)...mungkin mereka merasa dri mereka tidak layak berdiri d sebelah ku...aku tidak minta tuk begini...berdirinye aku pd arini atas sokongan korg sume..kalianla yg byk memberi sokongan pd ku sehingga aku berdiri d kedudukan ini...tlg la jgn sisihkn aku..aku memerlukan kalian sume..seperti dl..mungkin masa ku bersama kalian makin singkat..tp ketahui la...aku menyayangi kalian...n merindui saat2 itu....

kalian..
Andai de yang terbaca entry ini..coretan ini bukan la tuk menyinggung ati spe2..ini hanya sekadar luahan ati ku..adaka kalian juga meyedari situasi ini atau aku sahaja yg merasai??andai terguris, tergarit, terluka dengan entry ni..hanya ampun n maaf dpt hamba hulurkan...salam..

Sahabatmu,
noy

No comments:

Post a Comment