Friday, April 22, 2011

Final Exam Coming Back



Pejam celik pejam celik…rupanye da smpi final exam…x sangka pla ye da nk abis 1 sem..huhu..kesibukan sbg wakil MPP n pelajar UTHM btul2 mmbuatkn dri ini tidak sedar akan kelajuan n kelambatan masa yg turut sama2 beriringan…hahahh…da 2bulan rupanye aku jd MPP…wwaaarrgghh…cepatnye la masa berlalu..mcm bru smlm je Penamaan calon & Pembuangan Undi…huhu…ok..cte final exam pla…aku xtau pape tips pn tuk final exam pd kali ni..huhu…tips yg de dr MUKA surat paling DEPAN hingga la MUKA surat paling BELAKANG..tips ni je la yg aku de wat masa ni…wah..dugaan tym stdy week sem ni…kali ni aku xleh mengamalkn petua sem lps…IAITU

FaceBook??? Deactived..

HP??? Buang…

Friends/Family?? Dissconnect..


Petua ni da xleh guna sbb as MPP..de petua baru…

Facebook?? 24 Hours…

HP?? Genggam…

Friends/Family??Connected..

Petua yg sangat berlawanan bukan??hmm..nk wat cmnr..MPP perlu sentiasa de tuk Studentnye…Facebook & HP penuh aduan..PTJ /Staf..meeting..bala yg paling teruk d serang demam..ni lg la…ckit2 nk muntah..ckit2 loya..aku ni pregnant ke pe..hahahah..STRESS kot..hahah..d sebabkn kesihatan tidak begitu bek..aku x sentuh buku g…seminggu stdy week berlalu gtu je tnpa ilmu d dada..xleh jd ni…I need to stdy!!! Tlg la beri kekuatan supaya ku leh stdy n dpt keputusan yg GEMPAK2 gtu..hahah…(perasan)







No comments:

Post a Comment