Monday, November 15, 2010

Momentum Langkawi

Hai...im back again...pelik kn???dlm seminggu ni makin rajin pla aku wat entry ni..xtau la knp..tp mmg jari jemari aku yg runcing ni nk sgt taip keyboard..ececeh...hahhah..aku xkira..aku ttp nk wat entry aku harini...

Arini aku nk cte sal MOMENTUM, INERSIA and so on...hahah...ni bkn nye subjek fizik yg korg blajar mse SPM dlu tau..ni cme perumpamaan je...da hampir seminggu kem kt Pulau Langkawi berlalu kn...pejam celik pejam celik...cptnye la msa berlalu...tp kt FB..ikatan yg terjalin msa kt langkawi..mc hangat g..cte2 langkawi masi d perkatakan...gmbr2 kt langkawi pn masi sbuk g org upload...masing2 nk share pengalaman2 kt langkawi...

Wanie bkn nk cte sal gambo2 kt langkawi, gosip2 hangat la n mcm2 g..ni nk cte sal pe yg kami dpt sepanjang kt sn..even kami p sn x saling mengenali...tp hubungan kami sume smkin rapat selepas aktiviti...even kadang2 de pertelingkahan pendapt n sifat bersaing yg kuat tp kami masi blh bersama2..omputih kata together2..hahah....nk tau x pe yg menyatukan kami sume??

Lagu Sang Ulat Bulu & Masihkah Kau Ingat...

Dua lagu ni btul2 menyatukan kami semua...sampikn dlm bas pn kmi masih menyanyikn lagu ni ramai2...hebat x Momentum Langkawi ni pada kami...heheh...xrugi tau...n ramai kenalan bru kita dpt...Miz sangat MEMORI kt LANGKAWI...=)


No comments:

Post a Comment