Saturday, October 16, 2010

Malam Gala Gemilang Kelab Kaunseling Dan Kerjaya (KKDK)





Pada 16 october 2010, mmg adalah hari bersejarah la..hahahah…yela..xpasal2 di tobatkan jd QUEEN OF THE NIGHT…padahal aku pki mlm 2 simple je kot…MIX & MATCH…yela…bygkn la..pagi sampai ptg aku de kawad RELA..den blk pn da kul bpe..kul4 klu x slp la…den mnd2, siap2 trus online…msuk pla chat gtalk c nik afnan ni (Tuan Presiden Kelab 1 Malaysia)…die ajak p dineer KKDK mlm ni…siap belanja yuran g..wah..aku on je la..g pn xde bnde aku nk wat mlm ni…huhuhu..den pening kepala plan k pki bju pe…laz2 mmg MIX & MATCH je la…huhu…kul8 c Shahzada amik aku kt Perwira…msuk je keta..xperasan sgt afnan n fadzil pki bju pe..tp sekali kuar keta…wah..sedondon gler aku ngn TUAN PRESIDEN..hahah..bila jln sme2 cm PENGANTIN pla…malunye..hahah..ku gagahkan juga kaki ku melangkah masuk BALLROOM..heheh…den acara pn bermula..ramai gak la yg tgur kami..huhu..den tiba la acara kemuncak iaitu CATWALK…huhuh..no aku yg 1st kne pgl pla 2…hahah…xsgka pla aku..xd pn org inform aku pape..huhu…dengan muka x malu..aku nek gak la ke pentas…wah…len pla rsanya de kt atas pentas…rsa cm nk cepat trun je..huhu…setelah bberapa peserta catwalk selesai mmbuat catwalk mereka..kami d sajikan dengan nyanyian n penganugerahan KKDK..huhu..selesai je penganugerahan..tibala penguguman keputusan yg d nntikn…penguguman KING & QUEEN OF THE GALA NIGHT..huhu…1st no c afnan 24 yg kne pgl tuk pemenang KING..den pemenang QUEEN pla..no 25…guess who???its me ok…jgn terkezut…huhu..blur jap gak la aku msa kne umum 2…den lps amik hadiah…sesi bergambar pla…hahah…mmg xjgka la sume ni…den ahli2 KKDK pn sporting gler sepanjang kami d sn..even xprnh knl..tp dorg sume peramah..huhu..Keep It Up la KKDK!!...Tanx A LOT 4 Diz Memory…mmmuuuaaaxxx…*_*









Ahli2 KKDK Yang Sporting!!!

No comments:

Post a Comment